Składania skarg i wniosków
Szanowni Pacjenci,
Dbając o wysoką jakość świadczonych usług, umożliwiamy Państwu zgłaszanie skarg, uwag oraz wniosków
dotyczących funkcjonowania naszej placówki.
Skargi, uwagi i wnioski przyjmowane są
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Skargi, uwagi lub wnioski mogą być wnoszone w dowolnej formie (pisemnie lub ustnie):
- do Dyrektora Gminnego Ośrodka Zdrowia w Skarszewach a w razie nieobecności do Zastępcy Dyrektora,
- drogą pocztową na adres Gminnego Ośrodka Zdrowia w Skarszewach, ul. Dworcowa 11, 83-250 Skarszewy,
- do skrzynek uwag znajdujących się w poczekalni w Gminnym Ośrodku
Zdrowia w Skarszewach oraz filii w Pogódkach,
- telefonicznie-pod numerem 58 588 24 93,
- drogąelektroniczną- na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , - anonimowow dowolny wyżej wymieniony sposób.
Skargi, uwagi i wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni od dnia złożenia lub wpłynięcia wniosku lub skargi.
POMORSKI ODDZIAL WOJEWÓDZKI NFZ: Wydział obsługi klientów i profilaktyki:
- pisemnieosobiście w Narodowym Funduszu Zdrowia Pomorskim Oddziale
Wojewódzkim, ul. Podwale Staromiejskie 69, 80-865 Gdańsk,
- telefoniczniepod numerami- teł. 58 75 12 522
- drogąelektroniczną na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - korespondencyjniena adres: ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA pod adresem O1-231 Warszawa, ul. Płocka 11l13 adres e-mail:
Infolinia bezpłatna: 800 190 590 (czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu)
Zgłoszenia są analizowane na bieżąco, a co najmniej raz na pół roku przeprowadzamy analizę zbiorczą i podejmujemy działania zmierzające do poprawy jakości naszej pracy.
Dziękujemy za Państwa uwagi- pomagają nam stale się rozwijać.
Skargi i wnioski reguluje Regulamin rozpatrywania skarg i wniosków w Gminnym Ośrodku
Zdrowia w Skarszewach z dnia 25.06.2025 r.
Informacja o sposobie wnoszenia skarg, uwag i wniosków udostępniona jest pacjentom na tablicach informacyjnych w obu lokalizacjach.
