Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Składania skarg i wniosków

16 październik 2025

Szanowni Pacjenci,

Dbając o wysoką jakość świadczonych usług, umożliwiamy Państwu zgłaszanie skarg, uwag oraz wniosków

dotyczących funkcjonowania naszej placówki.

Skargi, uwagi i wnioski przyjmowane są

od poniedziałku do piątku  w godzinach  od 8.00 do 14.00.

Skargi, uwagi lub wnioski mogą być wnoszone w dowolnej formie (pisemnie lub ustnie):

  • do Dyrektora  Gminnego  Ośrodka  Zdrowia  w  Skarszewach  a  w  razie nieobecności do Zastępcy Dyrektora,
  • drogą pocztową  na  adres  Gminnego  Ośrodka  Zdrowia  w  Skarszewach, ul. Dworcowa 11, 83-250 Skarszewy,
  • do skrzynek  uwag  znajdujących  się  w  poczekalni  w  Gminnym  Ośrodku

Zdrowia w Skarszewach oraz filii w Pogódkach,

  • telefonicznie-pod numerem 58 588 24 93,
  • drogąelektroniczną- na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • anonimowow dowolny wyżej wymieniony sposób.

Skargi,  uwagi  i wnioski  rozpatrywane  są w terminie  30 dni od dnia złożenia lub wpłynięcia wniosku lub skargi.

POMORSKI ODDZIAL WOJEWÓDZKI NFZ: Wydział obsługi klientów i profilaktyki:

  • pisemnieosobiście w Narodowym Funduszu Zdrowia Pomorskim Oddziale

Wojewódzkim, ul. Podwale Staromiejskie 69, 80-865 Gdańsk,

  • telefoniczniepod numerami- teł. 58 75 12 522
  • drogąelektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • korespondencyjniena adres: ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk.

BIURO RZECZNIKA PRAW  PACJENTA pod adresem O1-231 Warszawa, ul. Płocka 11l13 adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.www.gov.pl/rpp

Infolinia bezpłatna: 800 190 590 (czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu)

Zgłoszenia są analizowane na bieżąco, a co najmniej raz na ł roku przeprowadzamy analizę zbiorczą i podejmujemy działania zmierzające do poprawy jakości naszej pracy.

Dziękujemy za Państwa uwagi- pomagają nam stale się rozwijać.

Skargi i wnioski reguluje Regulamin rozpatrywania skarg i wniosków  w Gminnym Ośrodku

Zdrowia w Skarszewach z dnia 25.06.2025 r.

Informacja o sposobie wnoszenia skarg, uwag i wniosków udostępniona  jest pacjentom  na tablicach informacyjnych w obu lokalizacjach.