ZASADY UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ W GOZ SKARSZEWY
- Umawianie na wizytę u lekarza odbywa się w Rejestracji – osobiście lub telefonicznie (tel. 58 588 27 38). Umawiamy pacjentów na konkretny termin, jednak wyznaczone godziny wizyt są godzinami przybliżonymi z uwagi na trudny do oszacowania czas wizyty. W uzasadnionych przypadkach możliwa jest rejestracja w wyprzedzeniem do 30 dni.
- Możliwa jest również rejestracja za pośrednictwem strony internetowej: www.goz.skarszewy.pl (na dzień bieżący i 14 dni z wyprzedzeniem).
- Pacjent jest przyjmowany przez lekarza po wcześniejszej rejestracji.
- W trakcie rejestracji na wizytę sprawdzane są, za pomocą systemu eWUŚ, uprawnienia pacjenta do bezpłatnych świadczeń. Pacjent jest zobowiązany do okazania dokumentu potwierdzającego tożsamość.
- Podczas jednej, wcześniej umówionej wizyty, nie ma możliwości załatwiania dodatkowo spraw innych członków rodziny. Taki zamiar wymaga wcześniejszego zgłoszenia w Rejestracji.
- Pacjenci wcześniej niezarejestrowani, a wymagający porady lekarskiej w danym dniu, będą przyjęci przez lekarza wskazanego w Rejestracji. W pierwszej kolejności przyjmowani są pacjenci umówieni na konkretne godziny.
- W stanach nagłego zagrożenia życia lub zdrowia pacjent będzie przyjęty przez lekarza wskazanego w Rejestracji.
- Pacjenci rejestrowani są w pierwszej kolejności do lekarza POZ, do którego złożyli deklarację wyboru. W sytuacji braku miejsc – do pozostałych lekarzy, którzy mają wolne terminy.
- Wizyty domowe realizowane są codziennie wg harmonogramu pracy lekarzy. Decyzję o wizycie domowej podejmuje lekarz. Zgłaszanie wizyt odbywa się w Rejestracji osobiście lub telefonicznie w danym dniu do godziny 11:00. W stanach zagrożenia życia należy wezwać służby ratunkowe – tel. 112, 999.
- Przedłużanie recept jest możliwe po przekazaniu Rejestracji wykazu leków na udostępnionym formularzu oraz poprzez wysłanie wniosku na adres mailowy: recepty@skarszewy.pl .
- Wypisane recepty można odebrać po trzech dniach roboczych od dnia złożenia wniosku.
- Wyniki badań i recepty mogą odebrać również osoby pisemnie upoważnione przez pacjenta, po okazaniu dowodu osobistego lub wydrukować w „wynikomacie” z wyłączeniem badań mikrobiologicznych.
- Na życzenie pacjenta wykonujemy kopie dokumentacji medycznej na podstawie złożonego wniosku.
- Odebranie wyników badań, kopii dokumentacji medycznej oraz innych dokumentów jest możliwe po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość.
- W przypadku konieczności kontynuacji leczenia zleconego przez poradnie specjalistyczne pacjent zobowiązany jest do przedstawienia pisemnej informacji o zaleceniach lekarza specjalisty.
- Łączenie rozmów telefonicznych z lekarzem jest możliwe.
- Punkt pobrań jest czynny w godzinach 7:30-10:00